خاموش کن ردیاب خودرو چگونه کار می کند ؟

۱۱ بازديد
قابلیت خاموش کن ردیاب ها به چه صورت است و چگونه کار می کند ؟

شاید تا چند سال می پرسیدند که امکان خاموش کردن ماشین از راه دور ممکن است یا نه با قاطعیت جواب نه را می دادیم.اما پیشرفت تکنولوژی و به فکر افتادن سازنده ها این امکان هم به دنیای تکنولوژی اضافه شد. خاموش کردن خودروها از راه دور به چند شکل اتفاق می افتد.خاموش کردن با استفاده از 1-استارتر 2-رله خاموش و 3- ردیاب.در ادامه میخواهیم درباره خاموش کن با استفاده ردیاب را توضیح دهیم که از پیشرفته ترین و جدیدترین امکان های دنیای تکنولوژی امروزه است.
خاموش کردن ماشین با استفاده از ردیاب

ردیاب های امروزی دیگر مثل ردیاب های قدیمی فقط کار ساده ردیابی را انجام نمیدهند بلکه علاوه بر آن کاربردهای متفاوت و مفید دیگری هم دارند. یکی از پیشرفته ترین این کاربردها خاموش کردن خودرو خود از راه دور است.این تکنولوژی بسیار در سرقت خودرو کمک می کند. در مواقعی که ماشین شما به سرقت می رود شما نیاز دارید که خودروتان راصحیح و سالم تحویل بگیرید .این انتظار شاید دور از ذهن باشد ولی با استفاده از ردیاب های دارای قابلیت خاموش کن امکان دارد.

به این صورت که پس از سرقت فقط کافی است با لمس یک دکمه در موبایلتان ماشین را خاموش کنید که با خاموش کردن خودرو از طرف شما ،سارق حتی با سوییچ هم نمی تواند روشن کند .
خاموش کن ردیاب چگونه عمل می کند؟

شما با خرید ردیاب های دارای قابلیت خاموش کن، باید رله قطع کن را نیز برروی خودرو نصب کنید .با نصب رله قطع کن،هر موقع که شما دستور خاموش کردن ماشین را بدهید ،برق خودرو قطع می شود و ماشین هم از حرکت می ایستد.تا زمانی هم که شما اجازه ندهید هیچ کس حتی با سوییچ ماشین هم نمی توانند خودرو را روشن کنند.

لازم به ذکر است که ردیاب ماشین را در سرعت های بالا خاموش نمی کند زیرا در این صورت احتمال واژگونی و تصادف بسیار زیاد است بلکه هنگامی که شما در سرعت بالا دستور خاموش کردن را می دهید ردیاب زمانی که سرعت خودرو به حدا******* 20 کیلومتر بر ساعت برسد دستور شما را اجرا کرده و ماشین را خاموش می کند.

خرید ردیاب خودرو

همه ردیاب های امروزی دارای این قابلیت نیستند و شما هنگام خرید باید به فروشنده یادآور شوید که ردیاب دارای خاموش کن خودرو هم باشد تا این نوع ردیاب را به  شما معرفی کند.

انواع دوربین شلنگی

۱۰ بازديد
معرفی انواع دوربین شلنگی اندوسکوپی
دوربین آندوسکوپی یا شلنگی همانطور که از نامش پیداست دوربینی شبیه به شلنگ می باشد . این دوربین اندازه بسیار کوچکی دارد . بیشتر افرادی که این دوربین را تهیه می کنند برای جاهای تاریک و مخفی استفاده می کنند که دسترسی به آنجا سخت می باشد . مثل لوله کشی ها،معدن ها و … استفاده می شود .استفاده از دوربین شلنگی به این صورت است که یک سر سیم دوربین را به موبایل متصل کرده و بعد می توان تصاویر دوربین را مشاهده کرد .
کیفیت تصویر انواع دوربین های شلنگی

این دوربین در مدل های خیلی پیشرفته تر دارای کیفیت تصویر 10 مگاپیکسل هم می باشد که تصاویر را در جاهای تاریک و باریک بسیار واضح و شفاف نشان می دهد . همچنین با 6 ال ای دی که این دوربین به آن مجهز است شما می توانید تصاویر روشن و واضحی را از مکان های تاریک داشته باشید ، این ال ای دی ها را شما می توانید از طریق موبایل تنظیم کنید و نور آن را کم یا زیاد کنید.

قابلیت های انواع دوربین اندوسکوپی

انواع دوربین های آندوسکوپی ضد آب هستند تا شما نگران خراب شدن دوربین در فضاهایی که ممکن است در معرض آب باشد، نباشید، اندازه لنز دوربین های آندوسکوپی معمولا 5 میلی متر تا 14 میلی متر هستند که این اندازه بسیار ریز است و بسیار کاربردی می باشد

دوربین های شلنگی سایز های طولی مختلفی دارند که از سایز 1.5 متر، 5 متر، دوربین شلنگی 10 متری و 15 متری، دوربین اندوسکوپی 20 متری موجود می باشند که هر کدام برای کار خاصی مورد نیاز مشتریان هستند.
بعضی از مدلهای دوربین های اندوسکوپی بیسیم می باشند که دیگر نیازی به اتصال سوکت به موبایل نیست بلکه فقط احتیاج است که به وای فای دوربین اندوسکوپی متصل شوید تا تصویر دوربین شلنگی بیسیم را برروی نرم افزار داشته باشید این مدلها شارژی و دارای باتری هستند .

مدل های مانیتور دار هم هستند که برروی خود مانیتور دارند که دیگر نیازی به موبایل نیست بلکه تصویر را برروی مانیتور دوربین اندوسکوپی می توانید مشاهده کنید.

دوربین مداربسته سیم کارت خور چه مزایایی دارد؟

۸ بازديد
مزایای دوربین مداربسته سیم کارت خور

شما با خرید دوربین مدار بسته سیم کارت خور می توانید انتقال تصویر داشته باشید بدون اینکه نیاز به اینترنت پیدا کنید . چرا که دوربین مداربسته سیم کارتی برای انتقال تصویر نیاز به اینترنت از طریق کابل یا حتی مودم وای فای ندارد ، زیرا از اینترنت سیم کارتی که درون خود دارد استفاده می کند .
تشخیص حرکت و دزدگیر حرکتی حرفه ای

پشتیبانی از تکنولوژی تشخیص حرکت به این صورت است که درصورت انجام حرکت جلوی دوربین، دوربین شروع به فیلم برداری می کند و همچنین به شما هم آلارم می دهد که شما را آگاه سازد که حرکتی رخ داده است .همچنین دارای قابلیت های هوشمند بسیاری از جمله تشخیص چهره و تعیین محدوده برای اشیا را نیز دارد که در صورت جابه جایی اشیا به صاحب آن خبر می دهد.
پشتیبانی از قابلیت PIR ،که این ویژگی کامل کننده قابلیت تشخیص حرکت است ، این قابلیت به این صورت است که تنها حرکت انسان تشخیص داده می شود و حرکات دیگری مثل حرکت حشرات ، حسوانات ، وزش باد و باران نادید گرفته می شوند .


در صورتی که اینترنت قطع شود و دوباره وصل شود دوربین به صورت خودکار به سیمکارت متصل می شود .
شرایط نصب دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین سیمکارت خور باید در مکانی نصب شود که از نظر آنتن دهی سیمکارت خوب باشد ،زیرا این دوربین برای ارسال تصویر نیاز به آنتن دهی 3g یا 4g  می باشد.این دوربین ها دارای جایگاه سیم کارت و کارت حافظه است ،که هنگام جایگذاری باید دقت شود تا آسیبی نبیند .

 از این دوربین می توان برای خانه ، محل کار کارخانه،ساختمان سازی و مکان های ساخت و ساز عمرانی نظارت وسایل حمل نقل عمومی همچون اتوبوس ، در مزارع و جنگل ها نصب نمود دوربین های سیم کارتی به علت تقاضای بازار روزبه روز متنوع تر میشوند که در حال حاضر سه نوع دوربین سیم کارتی خورشیدی ، دوربین سیم کارتی برقی و دوربین سیم کارتی خودرو در بازار موجود هستند .

اولین مطالب آزمایشی من

۱۲ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۱۰ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.