مواظب دتکتور دود دوربین دار باشید !

۱۲ بازديد
دتکتور دود دوربین دار

در این مقاله میخواهیم درباره یکی از نامحسوس ترین دوربین های موجود یعنی دتکتور دوربین دار توضیح دهیم. شما با خرید دستگاه دتکتور دوربین دار می توانید هم به عنوان ضد دود و هم به عنوان دوربین استفاده کنید .قیمت دتکتور دوربین دار با توجه به کوچک بودن آن بیشتر می باشد .

این دستگاه شامل یک دوربین درون خود است که می تواند اتفاقات محدوده خود را فیلمبرداری کند و ذخیره کند . محصول دتکتور دوربین دار دارای انتقال تصویر آنلاین می باشد . یعنی شما هر جای دنیا که باشید می توانید تصاویر مربوط به فضای زیر نظر دوربین را ببینید، همچنین این دوربین از کارت حافظه هم پشتیبانی می کند .
کیفیت تصویر دتکتور دوربین دار 4k می باشد که دارای لنز 10 مگاپیکسل و زاویه دید 110 درجه است ، شما می توانید تصاویر را با وضوح و شفافیت بالا ببینید .اگر درمورد منبع تغذیه این محصول صحبت کنیم به این صورت است که قابلیت اتصال مستقیم به برق را دارد و در صورت نبود برق دارای باتری است که این باتری تا 4 ساعت دستگاه را روشن نگه می دارد و به شما تصویر می دهد.

دوربین کوچک می تواند تا 25 متر برای شما تشخیص چهره انجام دهد و همچنین دارای میکروفون درون خود می باشد که برای شما شنود انجام می دهد .

قفل آویز آژیردار را چه کسانی حتما باید استفاده کنند؟

۱۳ بازديد
قفل امنیتی آژیردار برای محافظت از خانه، دوچرخه یا هر چیز دیگری بسیار مناسب است. با خرید دستگاه قفل آژیردار می‌توانید از آن هم به‌عنوان استفاده معمولی یا هم به‌عنوان آژیر دزد گیر استفاده کنید.

قفلی که زنگ هشدار می دهد

این قفل مشکی با سیستم امنیتی، عملکرد قفل را با عملکرد آژیر امنیتی ترکیب می کند، تا اطمینان بیشتری داشته باشید که از ثروت شما در برابر ضرر محافظت می شود.این قفل زنگ دار دارای یک آژیر داخلی است که زنگ هشداری را فعال می کند که هنگام قفل یا تکان دادن ،صدای بلند تا 110 دسی بل منتشر می کند و که باعث جلوگیری از سرقت می شود.
دستگاه ضد سرقت قابل حمل را می توان در دو حالت تنظیم کرد: حالت هشدار و حالت عادی.

قفل آژیردار ضد آب از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده است، در برابر خوردگی و ضد آب است.

این دستگاه آویز آژیردار نسبت به سایر قفل ها عمر طولانی تری دارد.

کاربرد گسترده: این محصول دارای ظاهری کوچک، حمل آسان، دارای 2 کلید، مناسب برای اکثر موتورسیکلت ها، دوچرخه ها، درب ها، درب های کشویی، پنجره ها و غیره.

دستورالعمل های اجرایی: کلید را وارد کنید، در جهت عقربه های ساعت بچرخانید . دستگاه را با شیار به سمت درگاه کلید جایگزین کنید . قفل صدای "بیپ" می دهد، در این مرحله کلید را برداشته و بعد از 15 ثانیه زنگ هشدار تنظیم می شود. هنگامی که دستگاه دو بار در عرض 5 ثانیه لرزش داشته باشد، زنگ هشدار به صدا در می آید. تاخیر 5 ثانیه ای اجازه می دهد تا قفل صدادار با کلید بدون صدا باز شود. زنگ در فواصل 10 ثانیه به صدا در می آید.