دستگاه ضبط صوت خبرنگاری چیست و چه قابلیت های دیگری دارد؟

۱۱ بازديد

ضبط کننده صدای دیجیتال 16 گیگابایتی شبیه به یک پخش کننده MP3 player است که دارای قابلیت هایی می باشد و در ادامه به این قابلیت ها می پردازیم . ضبط صوت خبرنگاری یکی از قطعاتی است که دقیقاً شبیه یک پخش کننده MP3 است اما در صورت نیاز به عنوان یک دستگاه ضبط صوت عمل می کند. همچنین دارای حفظه 8 گیگابایتی می باشد که شما با 16 گیگابایت حافظه داخلی می‌توانید مکالمات، سخنرانی‌ها و حتی موسیقی را به آسانی ضبط کنید. از ویژگی های این دستگاه ضبط صوت می توان به اندازه  باریک4.5*1.3*0.6 سانتی متری اشاره کرد. حمل آن در هر کف دست، جیب یا کیف پول ساده است. فقط کافی است این ضبط صوت مینی دیجیتال را در کیف یا جیب خود قرار دهید.

یک تکان ساده دکمه ضبط را شروع می کند و هیچ صدای غیر ضروری یا نشانه ای در حین ضبط ارائه نمی شود. هدفون خود را برای شنیدن مکالمات ضبط شده وصل کنید یا دستگاه را به رایانه خود متصل کنید و صداهای ضبط شده را در آنجا پخش کنید. این ضبط صوت خبرنگاری با قدرت ضبط صدای میکرو، می‌تواند تن‌ها و صداهای ظریف را بگیرد و آنها را به طور واضح پخش کند. شارژ کردن این دستگاه نسبتاً ساده است، به این صورت که ضبط کننده صدای MP3 player را با کابلی که همراه آن است وصل کنید و بگذارید تا شارژ شود. همچنین در حالی که در حال ضبط نیستید، می توانید از این ضبط کننده به عنوان پخش کننده موسیقی و آهنگ هم استفاده کنید، آهنگ های مورد علاقه خود را روی این ضبط صوت خبرنگاری 16 گیگابایتی بارگذاری کنید و ساعت ها از موسیقی بی وقفه لذت ببرید. به طور خلاصه،این ضبط صوت یا MP3 player یک دستگاه هوشمند است که می تواند به عنوان ضبط کننده، پخش کننده MP3 و فلش درایو 16 گیگابایتی استفاده شود. هیچ نرم افزار اضافی مورد نیاز نیست .

اندازه کوچک و حمل آسان

دستگاه ضبط صوت خبرنگاری در نوع خود این قابلیت انعطاف پذیری را دارد که تقریباً در هر مکانی بدون جلب توجه قرار گیرد. این یک میکروفون تقویت‌شده تعبیه ‌شده دارد، بنابراین می‌توان ضبط‌های واضح با کیفیت حرفه‌ای را تولید کرد. همچنین دارای حافظه صوتی 16 گیگابایتی است و تا 200 ساعت  می تواند فایل ذخیره کند که با توجه به این اندازه ای که دارد بسیار عالی و کاربردی است.

برای اینکه صداهایی که ضبط صوت خبرنگاری ذخیره کرده را گوش دهید باید آن را به لپ تاب یا کامپیوتر خود متصل کنید تا فایل های ذخیره شده را بررسی کنید . این دستگاه دارای باتری 120 میلی آمپری می باشد که می تواند تا 14 ساعت برای شما شارژ نگه دارد.

برای ضبط صدای آن باید دکمه روشن خاموشی که روی دستگاه قرار دارد را روی حالت on قرار دهید که با این کار چراغ روی دستگاه ضبط صوت خبرنگاری سه بار روشن خاموش می شود و بعد از آن خاموش می شود و شروع به ضبط صدا می کند ،بعد از اینکه خواستید ضبط صدا را متوقف کنید و ذخیره کنید باید دکمه را روی حالت off قرار دهید .

برای خرید بهترین ردیاب ارزان باید به چه ویژگی هایی توجه کنیم ؟

۱۰ بازديد

ردیاب آهنربایی ارزان

در این دوران همه افراد به دنبال حفاظت از اموال ارزشمند خود هستند و با توجه به بودجه خود برای اموالشان سیستم امنیتی تهیه می کنند تا در صورت بروز خطر ،از آن پیشگیری کنند ، یکی از به صرفه ترین عوامل امنیتی ردیاب آهنربایی ارزان است .شما با نصب ردیاب برروی اتومبیل، موتورسیکلت ،دوچرخه ،حیوانات خانگی و حتی اشخاص می توانید ردیابی آنها را انجام دهید.

ردیاب اهنربایی همانطور که از نامش پیداست دارای مگنت اهنربایی است و شما  می توانید آن را بر روی صفحات فلزی مانند بدنه خودرو ،بدنه موتور سیکلت و .... بچسبانید و از اینکه جدا شود خیالتان راحت باشد چرا که دارای اهنربای قوی است و هیچ جای نگرانی نیست .

شما با خرید ردیاب آهنربایی ارزان باید برنامه مخصوص دستگاه را هم دانلود و نصب کنید ،این برنامه هم از اندروید و هم ios پتیبانی می کند.شما با استفاده از برنامه جی پی اس آهنربایی ،می توانید از قابلیت های محصول هم استفاده کنید .قابلیت هایی مانند مشاهده مسیرهای پیموده شده ردیاب ، تعیین محدوده جغرافیایی،تعیین سرعت مجاز و....در این اپلیکیشن هستند . از قابلیت هایی که برای بیشتر مشتریان مهم است قابلیت شنود هست که توسط میکروفونی که داخل دستگاه وجود دارد ،ممکن است .

 

بهترین پکیج دزدگیراماکن باید چه قابلیت هایی داشته باشد ؟

۹ بازديد
پکیج دزدگیر اماکن

شما برای فضای کار،خانه ،فروشگاه و ... خود نیاز به سیستم های امنیتی دارید .یکی از این سیستم ها پکیج دزدگیراماکن می باشد ،این ابزار امنیتی را می توانید با کمک نصاب در فضای مورد نظر خود نصب کنید و از اجناس باارزش خود محافظت کنید . سیستم هشدار امنیتی سارق بهترین راه برای جلوگیری از ورود سارقان به ملک شما است. شما می توانید پکیج دزدگیراماکن اعلام سرقت را در یک ملک مسکونی، تجاری یا شرکتی نصب کنید.شما با خرید پکیج دزدگیر اماکن می توانید به محافظت از خانواده، کسب و کار شما، برخی اموال تجاری یا حتی دفاتر شرکت کمک کنید،قیمت پکیج دزدگیر اماکن با توجه به قابلیت هایی که دارد مناسب می باشد .


در اینجا موارد مهمی وجود دارد که باید قبل از خرید پکیج امنیتی در نظر بگیرید:
خانه یا امکانات تجاری شما چقدر بزرگ است؟

اندازه کیف پول خود را بشناسید

انتظارات شما از یک سیستم پکیج دزدگیر اماکن هشدار چیست؟
خانه یا امکانات تجاری شما چقدر بزرگ است؟

اولین و مهمترین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که اندازه خانه یا ساختمانی که در آن سیستم دزدگیر اماکن امنیتی نصب می شود را محاسبه کنید. معمولاً تعداد کل درها، پنجره ها و اتاق ها در نصب سیستم هشدار امنیتی سارق در نظر گرفته می شود.

2. اندازه بودجه را بشناسید.

اگر می خواهید یک دزدگیراماکن سفارشی برای کسب و کار، خانه یا شرکت خود بخرید، باید هزینه ای را با توجه به اندازه بودجه خود تهیه کنید

3. انتظارات شما از یک سیستم هشدار چیست؟
فقط زمانی می توانید بودجه را تهیه کنید که اطلاعاتی در مورد آنچه از سیستم دزدگیر اماکن نیاز دارید ،داشته باشید. برخی از افراد می خواهند یک سیستم هشدار امنیتی را در نزدیکی ورودی خانه یا محل کار خود تعبیه کنند. به طوری که بتواند وجود هر نوع تهدیدی را در ورودی تشخیص دهد. برخی از افراد ترجیح می دهند که فقط برای نظارت بر اشیاء قیمتی خود، سیستم هشدار امنیتی سارقین بخرند. قبل از خرید یک سیستم دزدگیر، ابتدا باید به این فکر کنید که می خواهید سیستم شما کجا نظارت و محافظت کند.

دوربین خودرو هوشمند برای امنیت خودروتان !

۱۳ بازديد

دوربین خودرو هوشمند

امروزه برای فراهم اوری ارامش و امنیت خاطر بیشتر،امکانات و پیشرفت های زیادی صورت گرفته که گذران زندگی را برای همه راحت تر کرده.یکی از این امکانات در عرصه راه و ثبت و ضبط حوادث ،دوربین خودرو هوشمند میباشد. شما با خرید دوربین خودرو هوشمند و ثبت لحظات می توانید از خطرهای پیشه رو جلوگیری کنید و یا اینکه آنها را با بازبینی دوباره حل کنید .

دوربین خودرو هوشمند جایگاه ویژه ای بین دوربین های مداربسته طراحی شده پیدا کرده که از محبوبیت فراوانی هم برخوردار است و علاوه بر ثبت لحظات و خاطره های تجربه شده ،تصادفات و حوادث  رانندگی را چه در محیط داخل ماشین چه اطراف ان ضبط میکند و دوربین خودرو باعث افزایش امنیت خودرو شما و کاهش میزان احتمالات سرقت میشود.

دوربین خودرو هوشمند قابلیت های متنوع دیگری هم دارد که میتوان به مشاهده تصاویر به صورت انلاین و تماشای فیلم ها از راه دور و غیره اشاره کرد. این نوع دوربین با اندازه کوچک طراحی شده در فضای خودرو به راحتی جای دهید و آن را نصب کنید ،دوربین های خودرو برای انتقال تصویر دارای برنامه و اپلیکیشن می باشد تا فیلم ها و تصاویر دوربین برای شما ارسال شود.