دستگاه ضبط صوت خبرنگاری چیست و چه قابلیت های دیگری دارد؟

۱۱ بازديد

ضبط کننده صدای دیجیتال 16 گیگابایتی شبیه به یک پخش کننده MP3 player است که دارای قابلیت هایی می باشد و در ادامه به این قابلیت ها می پردازیم . ضبط صوت خبرنگاری یکی از قطعاتی است که دقیقاً شبیه یک پخش کننده MP3 است اما در صورت نیاز به عنوان یک دستگاه ضبط صوت عمل می کند. همچنین دارای حفظه 8 گیگابایتی می باشد که شما با 16 گیگابایت حافظه داخلی می‌توانید مکالمات، سخنرانی‌ها و حتی موسیقی را به آسانی ضبط کنید. از ویژگی های این دستگاه ضبط صوت می توان به اندازه  باریک4.5*1.3*0.6 سانتی متری اشاره کرد. حمل آن در هر کف دست، جیب یا کیف پول ساده است. فقط کافی است این ضبط صوت مینی دیجیتال را در کیف یا جیب خود قرار دهید.

یک تکان ساده دکمه ضبط را شروع می کند و هیچ صدای غیر ضروری یا نشانه ای در حین ضبط ارائه نمی شود. هدفون خود را برای شنیدن مکالمات ضبط شده وصل کنید یا دستگاه را به رایانه خود متصل کنید و صداهای ضبط شده را در آنجا پخش کنید. این ضبط صوت خبرنگاری با قدرت ضبط صدای میکرو، می‌تواند تن‌ها و صداهای ظریف را بگیرد و آنها را به طور واضح پخش کند. شارژ کردن این دستگاه نسبتاً ساده است، به این صورت که ضبط کننده صدای MP3 player را با کابلی که همراه آن است وصل کنید و بگذارید تا شارژ شود. همچنین در حالی که در حال ضبط نیستید، می توانید از این ضبط کننده به عنوان پخش کننده موسیقی و آهنگ هم استفاده کنید، آهنگ های مورد علاقه خود را روی این ضبط صوت خبرنگاری 16 گیگابایتی بارگذاری کنید و ساعت ها از موسیقی بی وقفه لذت ببرید. به طور خلاصه،این ضبط صوت یا MP3 player یک دستگاه هوشمند است که می تواند به عنوان ضبط کننده، پخش کننده MP3 و فلش درایو 16 گیگابایتی استفاده شود. هیچ نرم افزار اضافی مورد نیاز نیست .

اندازه کوچک و حمل آسان

دستگاه ضبط صوت خبرنگاری در نوع خود این قابلیت انعطاف پذیری را دارد که تقریباً در هر مکانی بدون جلب توجه قرار گیرد. این یک میکروفون تقویت‌شده تعبیه ‌شده دارد، بنابراین می‌توان ضبط‌های واضح با کیفیت حرفه‌ای را تولید کرد. همچنین دارای حافظه صوتی 16 گیگابایتی است و تا 200 ساعت  می تواند فایل ذخیره کند که با توجه به این اندازه ای که دارد بسیار عالی و کاربردی است.

برای اینکه صداهایی که ضبط صوت خبرنگاری ذخیره کرده را گوش دهید باید آن را به لپ تاب یا کامپیوتر خود متصل کنید تا فایل های ذخیره شده را بررسی کنید . این دستگاه دارای باتری 120 میلی آمپری می باشد که می تواند تا 14 ساعت برای شما شارژ نگه دارد.

برای ضبط صدای آن باید دکمه روشن خاموشی که روی دستگاه قرار دارد را روی حالت on قرار دهید که با این کار چراغ روی دستگاه ضبط صوت خبرنگاری سه بار روشن خاموش می شود و بعد از آن خاموش می شود و شروع به ضبط صدا می کند ،بعد از اینکه خواستید ضبط صدا را متوقف کنید و ذخیره کنید باید دکمه را روی حالت off قرار دهید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.