دوربین کوچک سیمکارتی را باید در چه مکان هایی استفاده کرد؟

۸ بازديد
همه چیز درباره دوربین کوچک سیمکارتی!

دوربین کوچک سیم کارتی یک دوربین مدار بسته کوچک و بیسیم امنیتی است که با استفاده از اینترنت سیمکارت داخل مودم انکان انتقال تصویر را فراهم می کند . این دوربین ها اغلب برای نظارت تصویری از راه دور در مناطق روستایی یا هر جایی که دسترسی به اینترنت آسان نیست استفاده می شود و همچنین به دلیل کوچک بودن آن را می توانید در هر جایی نصب کنید . همچنین اگر دوربین های سیمکارتی را تهیه کنید می توانید دوربین های مداربسته وای فای دیگر را هم به مودم دوربین کوچک سیمکارتی متصل کنید و انتقال تصویر آنلاین داشته باید.اگر به دنبال دوربین مداربسته کوچکی هستید که به مودم وای فای نیاز نداشته باشد ، دوربین کوچک سیم کارتی ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد. دوربین کوچک سیم کارتی به مودم وای فای نیاز ندارند و برای استفاده از آن فقط کافی است یک سیم کارت تهیه کنید و بروی مودمی که داخل دستگاه هست وارد کنید.


چند مرحله آسان برای راه اندازی دوربین کوچک سیم کارتی

دوربین های مداربسته سیم کارتی به راحتی نصب می شوند، حتی برای کسانی که تجربه ندارند. مراحل زیر شما را در طول فرآیند و همچنین برخی از عواملی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید، راهنمایی می کند.

سیم کارت را به درستی در دوربین های امنیتی خود قرار دهید.

سیم کارت را همانطور که دستورالعمل می گوید در جهت درست در دوربین کوچک سیمکارتی خود قرار دهید. در غیر این صورت ممکن است دوربین مداربسته سیم کارتی (اسلات) شما کار نکند.

اگر می خواهید فیلم های دوربین کوچک سیم کارتی خود را در صورت قطع اینترنت ، ذخیره کنید، باید یک کارت کارت حافظه تهیه کنید.این دوربین ها تا رم 128 گیگابایت را پشتیبانی می کنند که این از قابلیت های مهم به شمار می رود.

برنامه مخصوص دوربین کوچک سیمکارتی را دانلود کرده و نصب کنید ، از طریق فیلم های آموزشی راه اندازی برنامه و انتقال تصویر را انجام دهید .

پس از راه اندازی، می توانید به راحتی دوربین کوچک سیم کارتی بی سیم را در هر مکانی نصب کنید. یک نقطه مناسب را انتخاب کنید و دوربین را در آنجا نصب نمایید ، همچنین می توانید زاویه دوربین را به دلخواه تنظیم کنید.

یک دوربین امنیتی با سیم کارت در ماه چقدر داده مصرف می کند؟

هیچ پاسخ استانداردی برای این سوال وجود ندارد که یک دوربین امنیتی با سیم کارت در ماه چقدر داده مصرف می کند. استفاده از داده ها می تواند در بین تمام کاربران دوربین های امنیتی سیم کارت به طور قابل توجهی متفاوت باشد. به طور کلی، یک دوربین سیم کارت می تواند از 0.5 گیگابایت تا 50 گیگابایت داده و بیشتر مصرف کند، بسته به اینکه چه سرویسی می خواهید و چند بار از آن استفاده می کنید. وضوح ویدیوها و تعداد دفعات دسترسی شما به دوربین هر دو می توانند بر میزان استفاده از داده تأثیر بگذارند.

چه زمانی دوربین کوچک سیم کارتی اینترنت مودم را مصرف می کنند؟

سیم‌کارت‌ها معمولاً دارای محدودیت داده هستند، بنابراین مهم است که قبل از انتخاب طرح، بدانید دوربین کوچک سیمکارتی شما چگونه از داده‌ها استفاده می‌کند. پخش زنده ویدیو از بیشترین داده استفاده می کند ،هشدارهای حرکتی معمولاً از مقدار کمی داده استفاده می کنند، اما اگر هشدارهای مکرر داشته باشید، ممکن است استفاده از اینترنت زیاد شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.