برای خرید بهترین ردیاب ارزان باید به چه ویژگی هایی توجه کنیم ؟

۱۰ بازديد

ردیاب آهنربایی ارزان

در این دوران همه افراد به دنبال حفاظت از اموال ارزشمند خود هستند و با توجه به بودجه خود برای اموالشان سیستم امنیتی تهیه می کنند تا در صورت بروز خطر ،از آن پیشگیری کنند ، یکی از به صرفه ترین عوامل امنیتی ردیاب آهنربایی ارزان است .شما با نصب ردیاب برروی اتومبیل، موتورسیکلت ،دوچرخه ،حیوانات خانگی و حتی اشخاص می توانید ردیابی آنها را انجام دهید.

ردیاب اهنربایی همانطور که از نامش پیداست دارای مگنت اهنربایی است و شما  می توانید آن را بر روی صفحات فلزی مانند بدنه خودرو ،بدنه موتور سیکلت و .... بچسبانید و از اینکه جدا شود خیالتان راحت باشد چرا که دارای اهنربای قوی است و هیچ جای نگرانی نیست .

شما با خرید ردیاب آهنربایی ارزان باید برنامه مخصوص دستگاه را هم دانلود و نصب کنید ،این برنامه هم از اندروید و هم ios پتیبانی می کند.شما با استفاده از برنامه جی پی اس آهنربایی ،می توانید از قابلیت های محصول هم استفاده کنید .قابلیت هایی مانند مشاهده مسیرهای پیموده شده ردیاب ، تعیین محدوده جغرافیایی،تعیین سرعت مجاز و....در این اپلیکیشن هستند . از قابلیت هایی که برای بیشتر مشتریان مهم است قابلیت شنود هست که توسط میکروفونی که داخل دستگاه وجود دارد ،ممکن است .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.